Regulamin programu lojalnościowego: Zdobądź rabat za zakupy

Przyznawanie i zarządzanie punktami

Program lojalnościowy umożliwia klientom zbieranie punktów za zakupy w sklepie oraz zamianę zgromadzonych punktów na rabat.

Warunki przyznawania i odbierania punktów:

Klient otrzyma jeden punkt za każde 10 zł wydane w sklepie, po uprzednim zalogowaniu się.

Przykład: Jeśli Jan Kowalski złożył zamówienie o wartości 98 zł, to za to zamówienie otrzyma 9 punktów. Jeśli jednak złoży zamówienie za 205 zł, to otrzyma 20 punktów.

Otrzymać punkty mogą wszyscy zarejestrowani klienci.

Nie jesteś zarejestrowany? Możesz zrobić to tutaj >>>

Punkty są przyznawane za zakup wszystkich produktów.

Klient zostaje każdorazowo informowany o zmianie liczby punktów mailowo. Liczbę zgromadzonych punktów oraz przyznane rabaty klient zobaczy po zalogowaniu się na swoje konto w sklepie, w zakładce Twoje Zamówienia.

Wymiana punktów na rabat

Zasady przyznawania rabatu za zgromadzone punty:

  • 2% rabatu po gromadzeniu 20 punktów.
  • 5% rabatu po gromadzeniu 50 punktów.
  • 10% rabatu po gromadzeniu 100 punktów.
  • 12% rabatu po gromadzeniu 120 punktów.

Termin ważności punktów

Punkty wygasają po 360 dniach od daty ich uzyskania. Informacje o wygasających punktach wysyłane są mailowo w terminie 7 i 1 dnia przed ich wygaśnięciem.

 

 

 

 

 

 

 

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium